Ceyhan Kent Konseyi’nde seçim: İsmail Övet güven tazeledi
Ceyhan Kent Konseyi 7. Olağan Genel Kurul Toplantısı, "Ceyhan Kent Vizyonu" temasıyla Ceyhan Öğretmen Evi Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Tek aday olarak seçime giren mevcut başkan İsmail Övet, güven tazeleyerek yeniden başkanlığa seçildi.
Ceyhan'ın geleceğine yön verecek fikirlerin paylaşıldığı genel kurul, yoğun bir katılımla gerçekleşti.

"Ceyhan için birlikte çalışmaya devam edeceğiz"
Seçimin ardından kürsüye gelen Başkan İsmail Övet, üyelere teşekkür ederek yeni dönem mesajları verdi. Övet, yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
"Bugün burada, Ceyhan’ımızın yarınlarını şekillendirmek adına bir araya gelmiş bulunuyoruz. Şahsımı yeniden bu onurlu göreve layık gören tüm üyelerimize şükranlarımı sunuyorum. Kent Konseyi, şehrimizin ortak aklıdır. 'Ceyhan Kent Vizyonu' çatısı altında, siyasi görüş ayrımı gözetmeksizin, tüm paydaşlarımızla birlikte ilçemizi daha ileriye taşıyacak projeleri hayata geçirmeye kararlıyız. Ceyhan’ın geleceği için omuz omuza çalışmaya, sorunlara çözüm üretmeye ve ortak akılla hareket etmeye devam edeceğiz."
Protokol ve sivil toplumdan yoğun katılım
İlçe protokolü ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerini bir araya getiren toplantıda, Ceyhan’ın geleceğine dair kararların alınacağı yeni dönem süreci için delegeler sandık başına gitti. Genel kurula katılan isimler arasında şunlar yer aldı:
Ceyhan Kaymakamı Ramazan Kurtyemez
Çukobirlik Genel Müdürlüğü Başkan Vekili Cevdet Akıl
AK Parti İlçe Başkanı Bülent Demirel
MHP İlçe Başkanı Av. Şeyh Aksoy
Demokrat Parti İlçe Başkanı Hüseyin Tamer Demiray
Ticaret Odası Başkanı Şeref Can
Müteahhitler Birliği Başkanı Yusuf Erdoğan
Esnaf Kefalet Kooperatif Başkanı İbrahim İkidağ
Bakkallar ve Bayiler Odası Başkanı Ahmet Tontu
Ağaç İşleri Odası Başkanı Beşir Toprak














